HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

napidolgok

2011.03.10. 20:31 kelda

 ma a fiúk behoztak egy kotont és rádobták a tanári asztalra magyaróra előtt...ott ment a huzavona, hogy akkor most ottmaradjon az asztalon vagy sem, végül marat, csekő bejött, és egy csomóan az orosz realizmusból írtak.

aztán a kotonról eszembe jutott, hogy nekem most a szexből jóideig nem fog kijutni. na nem mintha a szex része hiányozna a dolognak...de hát azért túl jó volt a dolog ahhoz, hogy azt gondoljam, hogy ez bármikor összejöhet nekem. persze tündi azt mondta, hogy nem muszáj várnom a szexxel, de aztán kiejtettem az egyéjszakás kalandot a számon és mindketten : eeeeeeeeeehhhhhmmm. szóval abszolút nem vagyok az a fajta aki lefekszik az első szembejövővel. meg úgy akárkivel....most nem.

találkoztam végre danival, a jandó tanítványával. elég jófej srác. de azért ez a hosszú szőke lófarokba fogtt haj és fekete cuccok...nekem kínos XD mindenesetre úgy rajzol a srác mint egy félisten és egész jól kijövünk. együtt fogunk járni petihez és egész jó így a cucc. dani tehetsége hátha felhúz engem is egy kicsit.

növesztem a szőrömet odalenn, juhéééé!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr42729077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokle 2011.03.12. 02:30:54

egy újabb dani...
süti beállítások módosítása