HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

Ivan: my bicycle had burned

2011.08.22. 21:39 kelda

már megint megy a hiszti a gyerektartáson... papa nem fogja nekem utalni, mert attól fél, hogy mama feljelenti. annyira utálom ezt az egészet. sohha, de soha nem lesz korrekt ez az egész rendszer. annyira utálom, hogy egy kurva szót nem képesek egymással beszélni..........miért nekem kell ezt lebeszélni velük? miért nem lehet egymás között....
najó mindegy. nagyjából ez a milliomodik bejegyzés erről. mindegy.

azt se tudom, hogy van-e kedvem leírni, ami 2 napja volt... annyira fárasztó lett hirtelen mindegy. ki kéne aludnom magam.
mészi átjött és annyira szánalmas volt. megijedtem, nincs bennem semmi empátia, vagy csakiránta fogyott el? 4től 6ig volt ott, miközben f a másik szobában aludt.

f, aki azt mondta ma, hogy szeret :) és én is ezt mondtam neki. mert igaz. és most a blogot olvassa, amiben ecsetelem, hogy suli előtt még megszabadulok tőle és már most rámegy a kapcsolatunk erre, akkor asszem megőrülök. talán már meg is vagyok.
na meg tegnap (ma 4kor) már úgy volt, hogy hmmmmm és akkor mégsem. reszketett a keze. az egész teste. nem fogok úgy lefeküdni valakivel, hogy reszket, amikor velem van. azt akarom, hogy olyan nyugodt legyen, mint amikor beszélgetünk.
szeretem a testét. tetszik nekem. a madáritató is...teletölteni cukorkákkal!!!

és ma lilla szülinapja nagymuteréknál. laci és a lámpa, ahogy szerencsétlenkedik. nincs vaku XD édes istenem, annyira botrányos volt az egész, mindenki röhögött csak ő nem.
imádtam.

azt is imádnám ha most itt lenne.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr943172002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása