HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

miattad

2011.05.26. 07:03 kelda

ezt a blogot miatta indítottam, hogy mindenre emlékezzek, ami köztünk történt. mindenre, ami annyira nagyon jó volt. mindenre, aminek már vége van.
vége van.
ezek után van-e értelme ezt folytatni? nem tudom...de ő megkért, hogy tegyek így. úgyhogy így is fogok.
annyira hiányzik Mészi.
annyira kurvára nagyon.
de ha már megpróbáltuk újra és megint nem, és újra és nem és nem és nem...
nem.


úgy érzem már soha többé nem. és ebbe bele akarok halni.

1 év vele.
és most rengeteg nélküle.
ez egy új kezdet.
de én nem akarok már újra kezdeni semmit. én csak...ott akartam ragadni az időben, minden alkalommal, amikor vele voltam.
és mikor már elmúlt az egész...észrevettem, hogy az idő tovább haladt.
én meg valahogy nem mozdultam semerre.
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr92933373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tokle 2011.05.26. 11:09:30

nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe
nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik a másik. nem is akarok mozdulni semerre. csak téged akarlak
süti beállítások módosítása