HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

dumcsi

2011.06.15. 15:39 kelda

nos újra itt.
bevallom, kicsit tartottam ettől a bejegyzéstől, mert szégyellem a tényt, hogy mészivel még mindig megy a kavar. nem tudom mikor lesz vége, vagy beletörődök, hogy nekem ez jár és ennyi az egész...vagy majd szakítunk... de nekem EZ MOST jó. és azt hisze ennyi elég is kell, hogy legyen erről az egészről.
aztán ma kristóffal sétáltunk haza és BESZÉLGETTÜNK. igen. sikerült. és bocsánatot kértünk egymástól és jól is éreztük magunkat közben. és ez az egész most így annyira jó volt. találtam a földön egy 2ezrest, szóval elmentünk fagyizni/sörözni és awww. jó volt az egész. duna-parton ültünk és mindenfélét elmeséltünk egymásnak. még az is eszembe jutott, hogy jót tett nekünk ez a szünet. attól lett ez most ennyire jó.
lehet tündivel is egy kis szünetet kéne tartanom és akkor a Volt isteni lesz. legalábbis remélem. ráadásul lehet, hogy jönnek unokatesói, amitől csak még jobb lesz az egész.
és krissel elkezdtük tervezgetni, hogy nyáron elmehetnénk külföldre így sokan, busszal/stoppal és olcsó helyen alhatnánk/sátrazhatnánk. az egész ügy nagyon bejött. és etelka is jöhetne(víííííííííííííííí). idén mészi sem állíthat meg ebben.
fruzsi meg dénes közben  lefeküdtek és az egészben az a legfurább, hogy én még sosem láttam ezt a dénest. azért annyira nem avgyok félelmetes. ráadásul emiatt a srác miatt nem megyünk fruval sehova kettesbe nyáron, vagy többen se...mert dééénes. najó tudom szerelmes és ez így van rendjén, de azért örülnék ha egy kicsit néha akarna nélküle lenni. persze erre apám azt mondaná, hogy az én hozzáállásommal van a baj tulajdonképpen, mert miért nem fogadok el mindent, ami csak úgy van. anyám meg istván kórusban rákezdenék, hogy miért és én milyen voltam, amikor nekem volt pasim. és krist is el akartam szedni frutól szóval nekem ztán egy szavam ne legyen.
áki szerint csak hülye vagyok.
mészi meg csodál.
na meg nyáron rajzolni és sportolni kéne valamit.
de most aludnééééééék.
szóval azt is fogok.
csók nektek embere és csók magamnak, aki ezt visszaolvassa!!!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr722986348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása