HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

Engem nem lehet elfelejteni, értem könnyeket illik ejteni!

2011.07.22. 13:10 kelda

Szóval Fruzsi tegnap itt aludt és hagyott nekem egy üzenetet:
Réka NAGYON Szeretlek. Te vagy a legszínesebb egyéniség, akit valaha láttam és nagyon szeretem benned, hogy olyan önálló vagy és mindent el tudsz intézni, úgy hogy én csak ámulok :) és NAGYON szórakoztató társaság vagy és mindig fel tudsz vidítani :)
És gyönyörű vagy és CSODÁLATOS és nehogy valamikor valami miatt mást gondolj! :) imádlak *.*
dont forget honey
you are the BEST thing thats ever been
MINE &
i will love you FOREVER
and i am not lying ;) <3

hát erre ébredni elég jó érzés, meg arra, hogy kristóf találkozni akar. és szotyi is telefonált, hogy mi van velem (habár csak a pénz miatt XD)...dehát akkorisna!

hahahhahhha szeretem ezt a számot:
Engem nem lehet elfelejteni,
Értem könnyeket illik ejteni
Lehet így, lehet úgy,
De ha nincs is közös út,
Ábrándjaidban ott leszek ugyanúgy.

Gyűrött nappalok, hosszú éjszakák,
Régi csók ízét őrzi még a szád
Lehet így, lehet úgy,
Derű napfény kacagás,
Nem pótol engem soha más.

Ezennel eljött az az óra,
Mely a búcsút hozza szelíden,
De emberemlékezet óta,
Búcsúval nem ér véget még a szerelem.

Engem nem lehet elfelejteni,
Értem könnyeket illik ejteni
Lehet így, lehet úgy,
De az álmok mezején
Találkozunk még, Te meg én.

Ezennel eljött az az óra,
Mely a búcsút hozza szelíden,
De emberemlékezet óta,
Búcsúval nem ér véget még a szerelem.

Engem nem lehet elfelejteni,
értem könnyeket illik ejteni
Lehet így, lehet úgy,
De az álmok mezején
Találkozunk még, Te meg én.


hát nem tökre igaz?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr883088929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása