HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

beszámoló

2011.07.03. 00:47 kelda

ma voltam petinél és annyira de annyira jó volt. nem tudom miért... most, hogy minden nap rajzolni járok, el se tudom képzelni, hogy 1 hónapja még csak heti 1x jártam el petihez. olyan mintha az apukám lenne, aki amikor elkezdek sírni megfogja a kezem és azt mondja, semmi baj, rékám, meg tudod csinálni! úgy szeretem benne ezt. azt mondta, amúgy visszahúzódó ember, csak velem a "pótleánykájával" szokott így fecserészni. és ez jól esett. szeretem peti szagát, a lakása szagát, az olajfesték szagát. kicsit emlékeztet a mexikói úti lakásunkra. nemrég eszembe jutott, amikor néha meglátogatott minket, amikor még kicsi voltam. mindig fura dolgokat rajzolt és bőrdzsekiben volt ha jól emlékszem. egyik alkalommal labdákat rajzolt, ahogy fel-le pattognak. én meg hálóingben ültem és néztem. azt gondoltam, hogy ennek semmi értelme...de tetszett, ahogy rajzolt. nem mondanám, hogy szeretem a képeit. de kezdem ismerni őt, a stílusát, az életét. és egyre jobban szeretem őt, ahogy így együtt vagyunk. szerencsém van, hogy találtam magamnak egy pótapukát...szinte a semmiből :) 
mészi meg hiányzik sajnos mert nincs itthon. mészikeeeee. aww, hülye vagyok. ez kész...csütörtökön jön hála az istennek. már úgy odabújnék hozzá. ma vagyunk 13 hónaposak (ha nem számítjuk a megszakításokat XD) meg is írom neki mindjárt.
dóri meg hazajött ^^ annyira jó lesz vele ralizni máááár!!! meg tündi meglepetés bulija se lesz rossz. amit ÉN szerveztem. büszke vagyok magamra azért. sikerült anyjával lebeszélnem meg még 10 emberrel. yeey ^^
fru elutazott és 14 én jön majd. az soká van. mindenesetre jobb ha egy kicsit külön vagyunk. nem lóghatunk egymás nyakán állandóan. és dénestől is kicsit külön van. nem fog nekik szerintem ártani. főleg, hogy dénes úgyse 'ért rá' mert családi ebéd meg nemtom...
habér most mészi sem ért rá, mert bornyival ment kocsmázni mielőtt lelépett.
ez lenne a normális? pedig én el akartam tőle búcsúzni.
lányokkal se voltam sehol az utóbbi időben...rajz kivesz belőlem egy kicsit.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr893033809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása