HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

im fine

2011.05.30. 21:38 kelda

igazából nem tudom mit reméltem. ja de igen. azt már tegnap leírtam.
ez a szakítás iszonyatos. nem tudom, hogy miért de iszonyatosan bánom valahol, hogy hagytam hogy vége legyen így.
de aztán belegondolok, hogy máshogy hogy lehetett volna? hiszen ez így nem mehetett tovább.
de úristen, akárhányszor belegondolok, hogy átölel és magához húz elkezdek sírni.
ennyire iszonyatosan talán nem voltam a múltkor...vagyis...mit tudom én azt már.
az is olyan régen volt.
istenem... el se hiszem, hogy vége.
5percenként nézem a telefonom, hogy írt-e vagy hívott-e vagy akármi.
de semmi mást nem tehettem. nem maradhattam vele.
egész nap csak aludnék legszívesebben...kivéve, amikor fruzsival beszélek. az jó. akkor szoktam nevetni.

petivel kombinált szerelmes történetekkel nyugtatom magam. hogy van még esély a boldogságra. pedig őt se láttam már 2-3 hete. nem is beszélünk. tőle se várok igazából megváltást. csak megnyugtató a gondolat, hogy talán lesz amjd valaki, aki szeretni fog.

pedig ebben egyáltalán nem vagyok olyan biztos.

azért nem mindig sírva alszom el.
csak néha...

na meg a belfeszt. kb az apám az egyetlen akivel elmehetnék. azért jó tudni, hogy senkinek nem kellek baráti szinten se....hahhaaha...röhögnék, ha nem sírnék helyette.
na etelka jön, pénteken fruzsi is (szombaton nincs kedve...istenemm), panni passzolja, vanda nemtom, laci talán. nekem tényleg nincsenek barátaim :') komolyan, egy ingyenes fesztre nem akar velem eljönni senki...........
 

ennyi eszem van. volt egy ember, aki szeret...és most már ő sincs.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr792944504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása