HTML

5 perc távlatából

ez is egy szar...mint a többi

Friss topikok

  • Tokle: Örökre szívembe zártalak! (2011.06.06. 00:01) remélem azért emlékezni fogsz rám
  • Tokle: nem te vagy az egyetlen aki bele akar ragadni ebbe nem te vagy az egyetlen akinek kurvára hiányzik... (2011.05.26. 11:09) miattad
  • kelda: :))) (2011.04.14. 18:14) bittersweet 18
  • Tokle: nem vigasztal mivel nem zavar ha mással jössz össze, igazából nem zavar semmi és tudom hogy ígykel... (2011.04.07. 15:35) Mészinek2
  • Tokle: i think we gonna have an intimate relationship but i need time. im sorry for the last talk. im jus... (2011.03.30. 01:11) ran out of B plan...

Linkblog

lilla sablon

2010.08.04. 22:31 kelda

tegnap lillával dumáltunk arról, hogy... tulajdonképpen rólam. és valami érdekes fogalmazódott meg bennem. az hogy a boldogságom útjában mostmár nem áll egy ideje senki rajtam kívül. túl kellett volna lépnem. de azt hiszem túl kényelmesnek tetszett a helyzet. egy ideig azt gondoltam, hogy a problémáim azonosak velem. azon gondolkoztam, hogy nélkülük még annyi sem vagyok mint velük. féltem, hogyha elvesztem őket, ha eldobom magamtól mindet akkor belőlem nem marad semmi. és talán így is van egy kicsit. elvégre. a problémáim egy olyan emberré tettek akit lehet sajnálni. és olyan kell. a sajnálható embereket tisztelet övezi. mondjuk tény, mióta beállt az általános boldogság ihlet sincs nagyon. ez így megy. ha baj van baj. ha nincs baj az is baj. hú ez most nagyon tinilányos lett. amúgy azon gondolkoztam ma a buszon, hogy drágácska mellett kezdek újra önmagam lenni. felfedezni azt, hogy milyen is vagyok valójában. nem tudom, hogy ez nélküle sikerülhetett volna. talán igen. de tény, hogy mellette kezdem megtalálni önmagam. és ez most nem feltétlen a szerelem. egyszerűen olyan ember, aki előtt nem kell szégyellnem semmit.
erről is beszélgettünk lillával. meg arról a bizonyos estéről, amikor azt kérdeztem tőle, hogy megy-e ez így. hogy ő is könnyezett. nagyon szeret engem. és azon az estén ismát csak arra jöttem rá, hogy nem kell félnem. neki tényleg minent elmondhatok. ez is milyen sablonszöveg már. de hát mit lehet tenni. az élet is ilyen sablonos. de talán ez nem is baj.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://5minutes.blog.hu/api/trackback/id/tr712199564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beamen 2010.08.05. 00:31:35

Nemrég részt vettem egy táborban ahol gyógyult rákos betegek vettek részt (én önkéntes voltam). Ők meséltek nekem a sajnálatról, és arról hogy ez a legrosszabb amit tehet vki... Hogy elkezdi sajnálgatni őket... Tisztelet övezné őket? Erős kételyeim vannak efelöl... Sokkal inkább megfagy egy pillanatra a levegő, és senki nem mer beszélni... Pedig ugyanolyanok mint bárki más, hisz gyógyultak... Az hogy min mentek át nem feltétlen kell befolyásolni az egész életüket. SŐT! Őket mindig védték, óvták mindentől és semmi másra nem vágytak, csak hogy átlagosak lehessenek... (ilyen szempontból)
De sose lesznek átlagosak, hisz mindannyian különlegesek és nem a problémájuk teszik őket azzá, hanem a jellemük. Hisz a sok rossz mind szükséges volt ahhoz hogy olyan legyen vki amilyen. Ha belegondolsz... tuti te is egész más lennél, ha nem éltél volna meg egy-két dolgot. És attól hogy megszűnik a probléma, még ugyanaz maradsz. Szóval fel a fejjel, és ne rémüljünk meg a boldogságtól :)

kelda 2010.08.05. 13:27:06

hát ezzel azonban nem tudok egyetérteni :) szerintem azok az emberek akiket lehet sajnálni...szóval ők kellenek a nagynépnek. mellettük jössz rá, hogy neked mennyire jó. és ők mennyi mindenen mentek keresztül. a problémáink meghatároznak minket, már csak annyiban, hogy ha más is tud róla, ő hogy áll hozzánk. és a személyiségünket is megváltoztatják, ez tény.
a boldogságtól nem kéne félni, ez viszont igaz :) igyekszem megbarátkozni a gondolattal, hogy ez nekem jó. ...és lám, tényleg az :)
süti beállítások módosítása